Menu
CyberPunk2077-Hungary
  • Kezdőlap
  • A játékról
    • A Világ
    • Kasztok
    • Karakteralkotás
    • Lőfegyverek
    • Kiberverek
    • Páncél
    • Crafting
    • Hackelés
  • GyIK
  • Média
    • Videók
    • Gameplay-ek
    • Nigh City Wire
  • Előrendelés
  • Közösség
    • Discord
CyberPunk2077-Hungary

Lőfegyverek

A játékban három fő csoportba lettek felosztva a lőfegyverek:

Power weapons (értelmezés szerint hagyományos lőfegyverek): Ezek az általánosan ismert lőfegyverek, amelyek hagyományos egybeszerelt lőszert tüzelnek, ahol kémiai energia (a “lőpor”, hajítótöltet robbanásszerű égésének) segítségével gyorsítják fel a kilőtt lövedéket. A közismert revolverek, pisztolyok, géppisztolyok, géppuskák és sörétes puskák (shotguns) tartoznak ide. Előnyük, hogy olcsóak és egyszerűek, nagy lehet a tűzgyorsaságuk, de ugyanakkor nagy reakcióerők lépnek fel a lövéskor, így nagy a visszarúgásuk, ami csökkenti a pontosságot sorozatlövésnél vagy gyors lövésismétlésnél. Speciális lehetőség velük célzottan gellert (gurulatot) lőni, vagyis hogy például egy fedezék mögött lévő ellenfelet a mögötte lévő falra célozva a falról visszapattanó lövedék találja el. Hogy a lövedék megpattanásának útvonalát lássuk, ahoz viszont megfelelő kiberver (vagy Perk?) lesz szükséges.

Tech weapons (értelmezés szerint Elektromagnetikus vagy EM fegyverek): A railgunról már talán hallottál, no, a railgun (és a coilgun) elektromágneses erőt használ arra, hogy a lövedéket felgyorsítsa, nem pedig kémiai energiát (robbanásszerű égést). Ez nagy torkolati sebességet jelenthet, vagyis nagy távolságra lehet lőni vele pontosan és nagy az átütőképessége a lövedéknek, vagyis nem csak fedezékeket, de akár falakat is átlőhetünk vele. Cserébe kisebb a tűzgyorsasága…

Smart weapons (értelmezés szerint Irányított rakétafegyverek): Kis méretű rakétákat tüzelő fegyverek, amelyek ez esetben irányítottak is. Ebből fakadóan mindenképpen szükséges a kiberver, hogy a rakéták irányítását meg lehessen oldani. Előnyük, hogy a fegyvernek nem kell pont a célpontra néznie a tüzelésnél, illetve követi a célpontot, így növeli a találati esélyt, továbbá mivel a fegyver elsütésénél minimális reakcióerők keletkeznek (lévén a lövedékben található a hajtóanyag), ezért nincs visszarúgás. Hátránya, hogy nincs ráhatásod igazán arra, hogy hol találod el az ellenfelet (tehát pl. fejlövést nehezebb realizálni vele).

Legutóbbi bejegyzések

  • Kint van a Next-Gen Patch 1.5
  • Kint van a várva várt 1.2 patch
  • Megérkezett az 1.1 patch, ami sok hibát javít…
  • Money Money Money
  • Ezzel az egyszerű trükkel javíthatsz a Cyberpunk 2077 teljesítményén

Legutóbbi hozzászólások

    Archívum

    • 2022 február
    • 2021 március
    • 2021 január
    • 2020 december
    • 2020 november
    • 2020 október
    • 2020 szeptember
    • 2020 augusztus
    • 2020 július
    • 2020 június
    • 2020 május

    Kategóriák

    • Uncategorized

    Meta

    • Bejelentkezés
    • Bejegyzések hírcsatorna
    • Hozzászólások hírcsatorna
    • WordPress Magyarország
    ©2023 CyberPunk2077-Hungary | Powered by SuperbThemes & WordPress