Menu
CyberPunk2077-Hungary
  • Kezdőlap
  • A játékról
    • A Világ
    • Kasztok
    • Karakteralkotás
    • Lőfegyverek
    • Kiberverek
    • Páncél
    • Crafting
    • Hackelés
  • GyIK
  • Média
    • Videók
    • Gameplay-ek
    • Nigh City Wire
  • Előrendelés
  • Közösség
    • Discord
CyberPunk2077-Hungary

Újságírók észrevételei a játékkal kapcsolatosan

Posted on július 1, 2020március 12, 2021
  • Nincsenek töltőképernyők eltekintve a kezdési töltőképernyőtől- Ölhetsz civileket és ezt akár járművekből is megteheted
  • Ha valakit egy zsaru, esetleg helyi banda szeme láttára bántasz/ölsz meg vagy csak elég gondot okozol a szemük láttára, durván fognak bánni veled
  • A mozgás jóval gördülékenyebb/simább mint a Witcher 3-ban volt
  • A játékos szinte mindig kontrollálni tudja a kamerát még párbeszédek alatt is
  • Rengeteg párbeszéd van
  • Abszolút nem olyan mint a GTA, ez egy RPG
  • Rengeteg a testreszabási lehetőség
  • Választhatsz a körülmetélt és körülmetéletlen pénisz között 😀
  • Végigtolhatod a játékot anélkül, hogy bárkit is megölnél
  • Az egyik küldetésnek 7 különböző végkimenetele lehet
  • Minél többet használsz egy fegyvert annál jobban szakosodhatsz benne
  • Kihagyhatsz időt a küldetéseknél, hogy gyorsabban áthaladhass rajtuk
  • 1 óra a valóságban 8 órának számít a játékban
  • Nincs töltőképernyő gyorsutazásnál
  • Amikor V alszik vagy meghal van egy rövid töltési képernyő
  • A harcnak leginkább olyan érzete van mint amilyen a Destiny-ben volt
  • Ez nem egy FPS(first person shooter), hanem egy RPG(role playing game) FPP-ben(first percon perspective)
  • A játék simán fut, de azért vannak benne bugok
  • A küldetéseknél van sok opcionális feladat, amelyek befolyásolhatják a végkimenetelt
  • Nem úgy érzed magad a játék közben mintha te lennél az univerzum középpontja
  • A társak hasznosak a harcok során
  • A karaktereknél nem hallottak bármilyen ismételt szövegsort
  • A képernyő kijelzőjének kinézete attól függ, hogy milyen fejlesztéseket végeztél magadon, illetve, hogy milyen életutat választottál
  • Sok szerethető karakter található a játékban
  • A mellékkarakterek nagyon érdekesek
  • A nyitott világ lenyűgöző, mindenki áradozik a világ dizájnjáról, az élettel teli atmoszférájáról, a retrofuturisztikus feelingjétől
  • Rengeteg érdekes információ lelhető fel a világ történelmével kapcsolatosan, amit a játék nem tol az arcodba, hanem te fedezel fel
  • A világ hihető és gyönyörűen ki van dolgozva
  • A karakterekhez való folyamatosan változó viszony miatt mindenkihez gyanakvóan fogsz viszonyulni
  • Illegális Braindance fellelhető a feketepiacon vagy bizonyos éjszakai piacokon mindenféle ágrólszakadt alakoktól
  • Rengeteg kiberimplantátumot használhatsz és fejlesztheted is őket
  • Hatalmas a világ kiterjedése vertikálisan
  • Van esési sebződés
  • Gyerekek is vannak a játékban, de nem tudod megölni őket
  • Ha a Corpo életutat választod a kezdési helyszín az Arasaka Torony lesz
  • Ha a Nomad életutat választod a kezdési helyszín a Vadvidék lesz
  • Ha a Street Kid életutat választod a kezdési helyszín egy bár lesz Night City-ben
  • Amikor a tutorialnak vége, kiírja, hogy “6 hónappal később” és ott kezdesz ahol a 2018-as E3-as demó is kezdődött a “No Future” feliratú liftnél
  • A Trauma Team le fog sokkolni ha nem követed az utasításaikat
  • A párbeszédek nagyon jól ki vannak dolgozva
  • Állatokkal is fogsz találkozni, de csak nagyon kevés van belőlük. Emellett utaltak rá a fejlesztők, hogy mind mesterségesek
  • Repülő járműveket nem tudsz irányítani
  • Néhány YouTube véleményvezér benne van a játékban – mind az arcuk és a hangjuk
  • Egy humoros beszélgetős műsor megy a TV-ben a liftben V lakóhelyén
  • Mindenkivel tudsz beszélgetni – beleértve az összes NPC-t
  • Az NPCk adhatnak neked mellékküldetéseket
  • Rengeteg NPC van Watsonban
  • A város tényleg élőnek érződik
  • Parrisnak(az egyik youtuber) nem tetszett a Quadra V-Tech irányítása – azt mondta, hogy túl érzékeny. A fejlesztők mondták, hogy még dolgoznak rajta a megjelenésig
  • Misty és Jackie vonzódnak egymáshoz
  • Az életútnak amit választasz nagy befolyása lesz a játékodra. Egyes döntések és karakterek teljesen különböznek attól függően, hogy melyiket választottad
  • Yorinobu Arasakánál van a Johnny Silverhand chip
  • Fegyverboltoknál is tudsz küldetéseket vállalni
  • Parris rajong a Braindance-ért. Egyszer vissza kellett keresnie egy nő memóriájában, hogy Yorinobu Arasaka luxuslakásában hol található egy bizonyos tárgy
  • Judy Alvarez a Braindance technikus Lizzy bárjában
  • Az időjárási effektek lenyűgözőek
  • A világítási effektekre annyit mondtak, hogy már-már “next-level”
  • A Maelstrom Flathead küldetés hasonló volt mint a 2018-as demóban kivéve, hogy nem adod Royce-nak a chipet, hanem fejbe lövöd. Az eredeti Maelstrom bandavezér valahol máshol található az épületben
  • Ha nem avatkozol közbe amikor Jackie veszekszik a Maelstrom bandataggal, korai balhéra lehet számítani
  • Van egy kóborló kiberpszichózisban lévő NPC és egy mesterlövész puskával gyilkolja a rendőrséget
  • Streaming közben volt akadozás – ami várható volt
  • Parris imádta a hackelést
  • Night City hatalmas- 4 óra játékidő(amennyit a tesztelők játszhattak) éppen csak a felszín kapargatása volt
  • A tesztelők egy része csak elcsodálkozva figyelte a játék világát
  • A No-Tell Motel benne van a játékban
  • Rengeteg ellenállhatatlan döntési opció van a játékban, de jobb ha óvatos vagy
  • Közelharcban van támadás, kitérés és blokkolás gomb. Ha a blokkolást a beérkező ütésre időzíted, automatikusan visszatámadsz. Ez vonatkozik a kardozásra és a késsel való harcra is
  • A zene elképesztő
  • A játék tényleg úgy érződik mintha egy asztali szerepjátékot játszanál
  • A döntéseid ténylegesen számítanak és komoly következményeik lehetnek
  • A karaktermodellek nagyon jók, de semmi egetrengetőre ne számíts
  • A világ él és lélegzik a játék minden aspektusát illetően
  • A trailerben szinte minden a prológusból volt
  • A fejlesztők feljegyezték az összes bugot amit a tesztelők tapasztaltak és hozzáadták a megjelenés előtti javítandó dolgok listájához
  • A vezetés nagyon jó, kicsit GTA-s, de van súlya
  • Több mint egy tucat rádióállomás van a játékban
  • Van egy rock zeneállomás
  • A rádióban hallhatsz élő rendőrségi jelentéseket
  • A fejlesztők megerősítették, hogy a rádióban hallható összes zene új és eredeti, amelyeket híres művészek és a CD Projekt Red csapata alkotott
  • A mellékküldetések elképesztően változatosak
  • A térkép obszcén módon tele van pakolva látnivalókkal és teendőkkel
  • A legtöbb épületbe beléphetsz
  • A katanák nem alapértelmezetten rózsaszínek
  • Rengeteg skill van amit fejleszteni tudsz a játék során
  • Corpo életút esetén azzal kezdesz, hogy a főnököd egy olyan feladattal bíz meg, amelyben meg kell szegned a törvényt
  • A 3 életút 3 szinte teljesen különböző játékélménybeli tapasztalatot nyújt
  • Rengeteg fajta különböző fegyver található a játékban. Még a hasonló kinézetű fegyvereknek is teljesen más képességeik vannak
  • Vannak mellékküldetések amelyek befolyásolhatják a fő történeti szálat
  • A legtöbb tesztelőnek nagyon tetszett a Braindance – néhányan viszont unalmasnak találták
  • A tesztelők szerint a Cyberpunk újradefiniálhatja a nyitott világú játékok, RPG-k fogalmát
  • A Cyberpunk 100%-ban RPG és csak másodlagosan shooter
  • Néhanyan a Deus Ex: Mankind Divided és Revolution-hoz hasonlították csak szteroidokkal felturbózva
  • A tesztelők többségének tetszett a távolsági harc
  • A járművek mindegyike egyedi belső térrel rendelkezik
  • A Cyberpunk tényleg egy RPG, ahol valóban eljátszod a karaktered szerepét. Pl. ha egy vézna netrunnerként játszol, akkor ki kell dumálnod magadat a harcokból, mivel nem lenne túl célravezető az alacsony fizikai erőnléted miatt ha harca bocsátkoznál és kapnál pár komolyabb ütést/lövést. Használnod kell a fejedet ahogyan egy netrunner is tenné. De természetesen lehetsz erős és gyors solo is amellett, hogy netrunner képességeid vannak. Szabadon kombinálhatod a képességeidet.
  • A gránátoknak egy kupola alakú hatásterületük van ami célzáskor megjelenik és eltűnik mikor elengeded.
  • A Braindance úgy működik mint Rick Deckard Esper számítógépe a Blade Runnerben. Az adott személy emlékeiből előbányászva egy eseményt tudsz visszanézni bizonyítékok/nyomok keresése érdekében. A Braindance előnye, hogy a felvételt lehet játszani normál sebességen, visszatekerheted, előretekerheted, lelassíthatod és alkalmazhatsz infravörös, illetve hőszűrőt is. Ezen felül a hangokat is visszahallgathatod.
  • A GTA-hoz hasonlóan segíthetsz a rendőrségnek a bűncselekmények elhárításában, bandavezérek, orgyilkosok, kiberpszichózisban lévő személyek letartóztatásában.
  • Fejvadász küldetések is vannak a játékban
  • Ha szintet lépsz van, hogy kapsz egy attribútum pontot, de ez nem történik meg minden egyes szintlépéskor
  • Ha pl. a lopakodási alap képességed 6, akkor a lopakodási perk képességeid sem mehetnek 6 fölé

Legutóbbi bejegyzések

  • Kint van a Next-Gen Patch 1.5
  • Kint van a várva várt 1.2 patch
  • Megérkezett az 1.1 patch, ami sok hibát javít…
  • Money Money Money
  • Ezzel az egyszerű trükkel javíthatsz a Cyberpunk 2077 teljesítményén

Legutóbbi hozzászólások

    Archívum

    • 2022 február
    • 2021 március
    • 2021 január
    • 2020 december
    • 2020 november
    • 2020 október
    • 2020 szeptember
    • 2020 augusztus
    • 2020 július
    • 2020 június
    • 2020 május

    Kategóriák

    • Uncategorized

    Meta

    • Bejelentkezés
    • Bejegyzések hírcsatorna
    • Hozzászólások hírcsatorna
    • WordPress Magyarország
    ©2023 CyberPunk2077-Hungary | Powered by SuperbThemes & WordPress