- Nincsenek töltőképernyők eltekintve a kezdési töltőképernyőtől- Ölhetsz civileket és ezt akár járművekből is megteheted
- Ha valakit egy zsaru, esetleg helyi banda szeme láttára bántasz/ölsz meg vagy csak elég gondot okozol a szemük láttára, durván fognak bánni veled
- A mozgás jóval gördülékenyebb/simább mint a Witcher 3-ban volt
- A játékos szinte mindig kontrollálni tudja a kamerát még párbeszédek alatt is
- Rengeteg párbeszéd van
- Abszolút nem olyan mint a GTA, ez egy RPG
- Rengeteg a testreszabási lehetőség
- Választhatsz a körülmetélt és körülmetéletlen pénisz között
😀 - Végigtolhatod a játékot anélkül, hogy bárkit is megölnél
- Az egyik küldetésnek 7 különböző végkimenetele lehet
- Minél többet használsz egy fegyvert annál jobban szakosodhatsz benne
- Kihagyhatsz időt a küldetéseknél, hogy gyorsabban áthaladhass rajtuk
- 1 óra a valóságban 8 órának számít a játékban
- Nincs töltőképernyő gyorsutazásnál
- Amikor V alszik vagy meghal van egy rövid töltési képernyő
- A harcnak leginkább olyan érzete van mint amilyen a Destiny-ben volt
- Ez nem egy FPS(first person shooter), hanem egy RPG(role playing game) FPP-ben(first percon perspective)
- A játék simán fut, de azért vannak benne bugok
- A küldetéseknél van sok opcionális feladat, amelyek befolyásolhatják a végkimenetelt
- Nem úgy érzed magad a játék közben mintha te lennél az univerzum középpontja
- A társak hasznosak a harcok során
- A karaktereknél nem hallottak bármilyen ismételt szövegsort
- A képernyő kijelzőjének kinézete attól függ, hogy milyen fejlesztéseket végeztél magadon, illetve, hogy milyen életutat választottál
- Sok szerethető karakter található a játékban
- A mellékkarakterek nagyon érdekesek
- A nyitott világ lenyűgöző, mindenki áradozik a világ dizájnjáról, az élettel teli atmoszférájáról, a retrofuturisztikus feelingjétől
- Rengeteg érdekes információ lelhető fel a világ történelmével kapcsolatosan, amit a játék nem tol az arcodba, hanem te fedezel fel
- A világ hihető és gyönyörűen ki van dolgozva
- A karakterekhez való folyamatosan változó viszony miatt mindenkihez gyanakvóan fogsz viszonyulni
- Illegális Braindance fellelhető a feketepiacon vagy bizonyos éjszakai piacokon mindenféle ágrólszakadt alakoktól
- Rengeteg kiberimplantátumot használhatsz és fejlesztheted is őket
- Hatalmas a világ kiterjedése vertikálisan
- Van esési sebződés
- Gyerekek is vannak a játékban, de nem tudod megölni őket
- Ha a Corpo életutat választod a kezdési helyszín az Arasaka Torony lesz
- Ha a Nomad életutat választod a kezdési helyszín a Vadvidék lesz
- Ha a Street Kid életutat választod a kezdési helyszín egy bár lesz Night City-ben
- Amikor a tutorialnak vége, kiírja, hogy “6 hónappal később” és ott kezdesz ahol a 2018-as E3-as demó is kezdődött a “No Future” feliratú liftnél
- A Trauma Team le fog sokkolni ha nem követed az utasításaikat
- A párbeszédek nagyon jól ki vannak dolgozva
- Állatokkal is fogsz találkozni, de csak nagyon kevés van belőlük. Emellett utaltak rá a fejlesztők, hogy mind mesterségesek
- Repülő járműveket nem tudsz irányítani
- Néhány YouTube véleményvezér benne van a játékban – mind az arcuk és a hangjuk
- Egy humoros beszélgetős műsor megy a TV-ben a liftben V lakóhelyén
- Mindenkivel tudsz beszélgetni – beleértve az összes NPC-t
- Az NPCk adhatnak neked mellékküldetéseket
- Rengeteg NPC van Watsonban
- A város tényleg élőnek érződik
- Parrisnak(az egyik youtuber) nem tetszett a Quadra V-Tech irányítása – azt mondta, hogy túl érzékeny. A fejlesztők mondták, hogy még dolgoznak rajta a megjelenésig
- Misty és Jackie vonzódnak egymáshoz
- Az életútnak amit választasz nagy befolyása lesz a játékodra. Egyes döntések és karakterek teljesen különböznek attól függően, hogy melyiket választottad
- Yorinobu Arasakánál van a Johnny Silverhand chip
- Fegyverboltoknál is tudsz küldetéseket vállalni
- Parris rajong a Braindance-ért. Egyszer vissza kellett keresnie egy nő memóriájában, hogy Yorinobu Arasaka luxuslakásában hol található egy bizonyos tárgy
- Judy Alvarez a Braindance technikus Lizzy bárjában
- Az időjárási effektek lenyűgözőek
- A világítási effektekre annyit mondtak, hogy már-már “next-level”
- A Maelstrom Flathead küldetés hasonló volt mint a 2018-as demóban kivéve, hogy nem adod Royce-nak a chipet, hanem fejbe lövöd. Az eredeti Maelstrom bandavezér valahol máshol található az épületben
- Ha nem avatkozol közbe amikor Jackie veszekszik a Maelstrom bandataggal, korai balhéra lehet számítani
- Van egy kóborló kiberpszichózisban lévő NPC és egy mesterlövész puskával gyilkolja a rendőrséget
- Streaming közben volt akadozás – ami várható volt
- Parris imádta a hackelést
- Night City hatalmas- 4 óra játékidő(amennyit a tesztelők játszhattak) éppen csak a felszín kapargatása volt
- A tesztelők egy része csak elcsodálkozva figyelte a játék világát
- A No-Tell Motel benne van a játékban
- Rengeteg ellenállhatatlan döntési opció van a játékban, de jobb ha óvatos vagy
- Közelharcban van támadás, kitérés és blokkolás gomb. Ha a blokkolást a beérkező ütésre időzíted, automatikusan visszatámadsz. Ez vonatkozik a kardozásra és a késsel való harcra is
- A zene elképesztő
- A játék tényleg úgy érződik mintha egy asztali szerepjátékot játszanál
- A döntéseid ténylegesen számítanak és komoly következményeik lehetnek
- A karaktermodellek nagyon jók, de semmi egetrengetőre ne számíts
- A világ él és lélegzik a játék minden aspektusát illetően
- A trailerben szinte minden a prológusból volt
- A fejlesztők feljegyezték az összes bugot amit a tesztelők tapasztaltak és hozzáadták a megjelenés előtti javítandó dolgok listájához
- A vezetés nagyon jó, kicsit GTA-s, de van súlya
- Több mint egy tucat rádióállomás van a játékban
- Van egy rock zeneállomás
- A rádióban hallhatsz élő rendőrségi jelentéseket
- A fejlesztők megerősítették, hogy a rádióban hallható összes zene új és eredeti, amelyeket híres művészek és a CD Projekt Red csapata alkotott
- A mellékküldetések elképesztően változatosak
- A térkép obszcén módon tele van pakolva látnivalókkal és teendőkkel
- A legtöbb épületbe beléphetsz
- A katanák nem alapértelmezetten rózsaszínek
- Rengeteg skill van amit fejleszteni tudsz a játék során
- Corpo életút esetén azzal kezdesz, hogy a főnököd egy olyan feladattal bíz meg, amelyben meg kell szegned a törvényt
- A 3 életút 3 szinte teljesen különböző játékélménybeli tapasztalatot nyújt
- Rengeteg fajta különböző fegyver található a játékban. Még a hasonló kinézetű fegyvereknek is teljesen más képességeik vannak
- Vannak mellékküldetések amelyek befolyásolhatják a fő történeti szálat
- A legtöbb tesztelőnek nagyon tetszett a Braindance – néhányan viszont unalmasnak találták
- A tesztelők szerint a Cyberpunk újradefiniálhatja a nyitott világú játékok, RPG-k fogalmát
- A Cyberpunk 100%-ban RPG és csak másodlagosan shooter
- Néhanyan a Deus Ex: Mankind Divided és Revolution-hoz hasonlították csak szteroidokkal felturbózva
- A tesztelők többségének tetszett a távolsági harc
- A járművek mindegyike egyedi belső térrel rendelkezik
- A Cyberpunk tényleg egy RPG, ahol valóban eljátszod a karaktered szerepét. Pl. ha egy vézna netrunnerként játszol, akkor ki kell dumálnod magadat a harcokból, mivel nem lenne túl célravezető az alacsony fizikai erőnléted miatt ha harca bocsátkoznál és kapnál pár komolyabb ütést/lövést. Használnod kell a fejedet ahogyan egy netrunner is tenné. De természetesen lehetsz erős és gyors solo is amellett, hogy netrunner képességeid vannak. Szabadon kombinálhatod a képességeidet.
- A gránátoknak egy kupola alakú hatásterületük van ami célzáskor megjelenik és eltűnik mikor elengeded.
- A Braindance úgy működik mint Rick Deckard Esper számítógépe a Blade Runnerben. Az adott személy emlékeiből előbányászva egy eseményt tudsz visszanézni bizonyítékok/nyomok keresése érdekében. A Braindance előnye, hogy a felvételt lehet játszani normál sebességen, visszatekerheted, előretekerheted, lelassíthatod és alkalmazhatsz infravörös, illetve hőszűrőt is. Ezen felül a hangokat is visszahallgathatod.
- A GTA-hoz hasonlóan segíthetsz a rendőrségnek a bűncselekmények elhárításában, bandavezérek, orgyilkosok, kiberpszichózisban lévő személyek letartóztatásában.
- Fejvadász küldetések is vannak a játékban
- Ha szintet lépsz van, hogy kapsz egy attribútum pontot, de ez nem történik meg minden egyes szintlépéskor
- Ha pl. a lopakodási alap képességed 6, akkor a lopakodási perk képességeid sem mehetnek 6 fölé